"Nästan" bara bilder
"Nästan" bara bilder och lite text. Men ibland kan det hända att det bli lite mer text om något som för tillfället intresserar mig...
2019-09-21 15:28 "Nästan" bara bilder
Några bilder från dagens promenad.
Garvarns Torg har fått en ny Muralmålning
Några bilder från hamnområdet vid Väsman
Ingela Ring läs mer..
Läst 4913 ggr | 1 kommentarer.
Läst 4913 ggr | 1 kommentarer.
2019-08-25 17:55 "Nästan" bara bilder
Med nyinköpt macro letar man mer eller mindre efter macromotiv. Humlor, blommor och bin i all ära men jag ville hitta en fjäril att fota. Och plötsligt igår satt den där på min balkong. Fram med ... läs mer..
Läst 8289 ggr | 2 kommentarer.
Läst 8289 ggr | 2 kommentarer.
2019-07-29 21:30 "Nästan" bara bilder
Äntligen har jag skaffat ett macroobjektiv. Det blev ett Fujifilm XF 60mm 1:2.4 R Macro. Nedan några bilder av mina första försök med macro och även några "vanliga" bilder med objektivet. Det hade ... läs mer..
Läst 5028 ggr | 1 kommentarer.
Läst 5028 ggr | 1 kommentarer.
2019-06-08 21:52 "Nästan" bara bilder
Ludvika fortsätter med sitt 100 års firande med invigningen av gågatans nya utseende. Jag tittade dit en kort stund då uppträde Bicycle Beat, Barnen gillade nya fontänen och virkgerillan var på ... läs mer..
Läst 2197 ggr | 1 kommentarer.
Läst 2197 ggr | 1 kommentarer.
2019-06-06 15:14 "Nästan" bara bilder
I år fyller Ludvika 100 år och fick Kungabesök på nationaldagen. Det formella nationaldagsfirandet är i Gammelgården. Om jag minns rätt brukar det vara på eftermiddagen men kungligheterna till ära så ... läs mer..
Läst 2278 ggr | 1 kommentarer.
Läst 2278 ggr | 1 kommentarer.





