"Nästan" bara bilder
"Nästan" bara bilder och lite text. Men ibland kan det hända att det bli lite mer text om något som för tillfället intresserar mig...
2008-05-04 16:18 "Nästan" bara bilder
Idag fotade jag Ankor. Vi var iväg till Disponentparken i Grängesberg och fikade. Där har de ankor, höns, kaniner, myskänder mm. Idag var ankorna på sitt bästa humör, pigga och glada. Det blev några ... läs mer..
Läst 6786 ggr | 1 kommentarer.
Läst 6786 ggr | 1 kommentarer.
2008-05-03 13:13 "Nästan" bara bilder
Idag har jag ägnat mig åt att fotografera sådant jag "kan" fotografera. Nämligen saker som är stilla såsom landskap och byggnader. Jag hade egentligen inte tänkt fota alls idag, men i sista stund tog ... läs mer..
Läst 5281 ggr | 2 kommentarer.
Läst 5281 ggr | 2 kommentarer.
2008-05-02 17:20 "Nästan" bara bilder
Gick ut en liten sväng första maj för att se om det hände något i Ludvika... Kom något före Sossarnas förstamajtåg men Röd Front var redan igång. Så här såg det ut i Ludvika vid 13-14 tiden första ... läs mer..
Läst 5445 ggr | 1 kommentarer.
Läst 5445 ggr | 1 kommentarer.
2008-04-27 18:51 "Nästan" bara bilder
Ludvika Ulrica kyrka är en Träkyrka från 1752. Jag har länge velat fota den, kyrkotokig som jag är, men det har aldrig velat sig riktigt. Kyrkan är inlindad av björkar med den sedvanliga kyrkogården ... läs mer..
Läst 7568 ggr | 2 kommentarer.
Läst 7568 ggr | 2 kommentarer.
2008-04-22 19:53 "Nästan" bara bilder
En kollega skall sluta, Heter det kollega om man arbetar tillsamans men har olika arbetgivare? I vilket fall har vi arbetat tillsamans sedan augusti och nu slutar hon och flyttar från orten. Har ... läs mer..
Läst 5807 ggr | 2 kommentarer.
Läst 5807 ggr | 2 kommentarer.





