"Nästan" bara bilder
"Nästan" bara bilder och lite text. Men ibland kan det hända att det bli lite mer text om något som för tillfället intresserar mig...
2007-05-27 20:12 "Nästan" bara bilder
Ludvika torde vara den enda stad som har en "skrattmåsdamm" i centrum av staden. Jag bor i närheten så jag vet. Åsikterna om dammen går isär. Fin fågeldamm eller sanitär olägenhet. Som granne till ... läs mer..
Läst 8721 ggr | 0 kommentarer.
Läst 8721 ggr | 0 kommentarer.
2007-05-20 18:21 "Nästan" bara bilder
Vita färsksaltade gurkor är en av de saker jag alltid försöker köpa när jag besöker min hemstad Linköping. Det är så sanslöst gott och verkar inte gå att köpa utanför Östergötland. Här uppe i ... läs mer..
Läst 11260 ggr | 1 kommentarer.
Läst 11260 ggr | 1 kommentarer.
2007-05-17 11:15 "Nästan" bara bilder
... spelade musikkåren under sin traditionella marsch för att väcka Ludvika på Kristi Himmelsfärdsmorgonen. Jag har faktiskt ingen aning om varför de gör detta, men jag brukar bli väckt varje år. ... läs mer..
Läst 8583 ggr | 0 kommentarer.
Läst 8583 ggr | 0 kommentarer.
2007-05-13 19:46 "Nästan" bara bilder
Helgen blev inte lika lugn som jag trodde att den skulle bli. På lördag kvällen fick sambon syn på att det var en Mitsubishi träff på Mantorp Park. OK, vi åker om det inte regnar (OBS..25 mil enkel ... läs mer..
Läst 8525 ggr | 0 kommentarer.
Läst 8525 ggr | 0 kommentarer.
2007-05-12 10:15 "Nästan" bara bilder
Nästan hela vintern har vi tittat i butikerna efter Stora Gröna Paprikor. Men nej, nej. Alla gröna paprikor har varit små, små. Konstigt egentligen eftersom jag minns att när jag var tonåring och ... läs mer..
Läst 5651 ggr | 0 kommentarer.
Läst 5651 ggr | 0 kommentarer.




