"Nästan" bara bilder

"Nästan" bara bilder och lite text. Men ibland kan det hända att det bli lite mer text om något som för tillfället intresserar mig...
Ingela Ring
2008-02-02 23:41 "Nästan" bara bilder
Inspererad av flera personer här på  fotosidan bland andra detta blogginlgg http://www.fotosidan.se/blogs/affe/index.htm?tag=389 Började jag fundera över mitt eget fotande. Vardagsnära foto hamnar ... läs mer..

Läst 4626 ggr | 1 kommentarer.
Ingela Ring
2008-01-29 07:52 "Nästan" bara bilder
Jag kan inte förstå att jag skall ha så svårt att välja profilbild. De flesta tycks ha valt en och är nöjda. Jag däremot tycks aldrig hitta rätt. Jag vill att profilbilden skall "vara jag". Det är ... läs mer..

Läst 5024 ggr | 4 kommentarer.
Ingela Ring
2008-01-20 14:58 "Nästan" bara bilder
Idag sken solen och jag gav mig ut med kameran igen i Ludvikas omgivningar..... Snön var i det närmaste försvunnen och nu var det barmark och is. Tror inte det blev några mästerfoton. Men jag har ... läs mer..

Läst 5872 ggr | 1 kommentarer.
Ingela Ring
2008-01-16 20:35 "Nästan" bara bilder
Ikväll när jag tittade igenom mina blogginlägg såg jag ny komentar under ett av inläggen  "Grattis till publicering av bilden i DN Kultur idag! Tyvärr med felstavat efternamn (det kan du nog kräva ... läs mer..

Läst 4997 ggr | 2 kommentarer.
Ingela Ring
2008-01-14 21:25 "Nästan" bara bilder
Ludvika är lika med Sverige, inte för alla, inte för många men för en del. Detta slog mig igår när jag fotade ABB skrapan. Till stor del kan man säga att Ludvika är ABB och för många som besöker ABB ... läs mer..

Läst 8533 ggr | 1 kommentarer.
Föregående 1 ... 121 122 123 ... 134 Nästa 

Tidigare blogginlägg