"Nästan" bara bilder

"Nästan" bara bilder och lite text. Men ibland kan det hända att det bli lite mer text om något som för tillfället intresserar mig...
Ingela Ring
2007-10-11 21:05 "Nästan" bara bilder
För några veckor sedan sa sambon att orkidén inte blommat på nytt fastän det var flera år sedan vi fick den. Då tänkte jag att det kan vara som med vår gamla porslinsblomma att den har stått i fel ... läs mer..

Läst 5979 ggr | 1 kommentarer.
Ingela Ring
2007-10-10 21:52 "Nästan" bara bilder
Åkte ner till Linköping idag. Mamma fyllde 80 år och bjöd på traditionellt kakparty (kaffe, tårta 7 sorters kakor och bullar. Det är en liten bit mellan ludvika och Linköping så man får börja tidigt ... läs mer..

Läst 4836 ggr | 0 kommentarer.
Ingela Ring
2007-09-26 17:17 "Nästan" bara bilder
Älvmötet (Österdalälven och Västerdalälven blir Dalälven ;-) och Flottbron (finns bara 2 i Sverige, just denna kan ta biltrafik)) är det som Gagnef är känt för om jag förstått rätt.   Idag passade ... läs mer..

Läst 6697 ggr | 1 kommentarer.
Ingela Ring
2007-09-24 21:35 "Nästan" bara bilder
Vi hade köpt två lamm tilll helgen (styckade). Fick dom i fredags och hela lördagen gick åt till att finstycka, skrapa bort benmjöl, skära grytbitar och mala. Sedan in med alltihopa i frysen. Förutom ... läs mer..

Läst 4828 ggr | 0 kommentarer.
Ingela Ring
2007-09-15 15:48 "Nästan" bara bilder
Äntligen blev det av att ta med sig kameran till Loppmarknaden i Ludvika. Den är världsberömd i hela Ludvika och delar av Linköping. Sveriges bästa säger somliga. Hela sommarhalvåret så länge vädret ... läs mer..

Läst 7038 ggr | 0 kommentarer.
Föregående 1 ... 125 126 127 ... 134 Nästa 

Tidigare blogginlägg